Nabídka práce: Fakturant/ka & nákupčí eshopu
Co a kdo je GourmetKava.cz?
Zaměřujeme se na prodej čerstvě pražené kávy a příslušenství na její přípravu. Fungujeme už 10 let a za tu dobu jsme se z malého e-shopu s kávou vyšvihli na jednoho z největších prodejců kávy a doplňků s tím spojených. V současné době provozujeme vlastní prodejnu v Praze na Vinohradech, (kde budeš pracovat), skládek na Karlíně, e-shop v ČR a na Slovensku, Maďarsku i Rumunsku. Jsme obchod, kde nakoupí kávový geek, co rád ovocnější kávu, ale i jeho babička, co by kyselost v kávě nesnesla :-)
Co bude Tvojí pracovní náplní?
- 30% evidování příchozích faktur od zboží a služeb, tj. případné naskenování a uložení PDF a zadání údajů k platbě do banky pro schválení
- 30% zpracování podkladů pro naší externí účetní v software POHODA, je to taková měsíční agenda, kdy je třeba hromadně nahrát vydané faktury, importovat výpisy z banky, příjemky apod. A pomoci napárovat, to co se nespárovalo - občas je to detektivní činnost :-)
- 30% objednávání části sortimentu zejména od lokálních distributorů jako jsou například pražírny výběrové kávy
- 10% drobná personalistika, v podstatě budeš dohlížet, že v sw Giriton mají všichni vyplněno jak mají a případně dořešit nějakou nejasnost
- občasné vyřízení zákazníka na prodejně, když má kolega pauzu na oběd 2-3x týdně max 30min
- ve volných chvílích pomoc s vytvářením nových produktů na našem webu a jiné drobnější činnosti
Co od Tebe očekáváme?
- Ideálně znalost účetního SW Pohoda, stačí základní, pokročilé věci jsou na naší externí účetní, ale napiš i pokud máš alespoň jiné základní účetní znaloti. Jak to u nás chodí a co se dělá tě naučíme.
- Smysl pro pečlivost a cit pro organizaci, v této práci nejde něco udělat na půl či zapomenout na zaplacení nějaké faktury.
- Schopnost samostatně pracovat a řešit problémy. Ve firmě se velké množství plateb a prodejů, většina se účtuje automaticky, ale občas zákazník vyplní špatně VS, platí se ve 4 různých měnách a to vše občas vytvoří ke konci měsíce několik případů, které člověk musí rozluštit proč se co takhle platilo. Musíš se v tom vyznat.
- Za co budeme taky rádi, ale být nemusí být, je zájem o kávu, ideálně výběrovou. Nicméně i pokud ho nemáš, tak se všem, co tady pracovali stalo, že ho začali mít :-)
- Umět komunikovat s ostatními a snažit se pochopit, co potřebují. Různé zamotané případy vznikají něčí chybou, snažíme se, ale pořád je účelem hlavně spolupracovat než někoho nenávidět.
- Dobrou znalost českého jazyka, ale i schopnost běžné komunikace v angličtině ve smyslu vědět, co ti píše dodavatel a co mu na to odepsat. Předpřítomný čas potřebovat nebudeš :-)
- Pozitivní přístup a chuť do práce bereme jako základ. Pokud tě pohled na fakturu a sezení u počítače prudí, asi to nebude to správné místo pro tebe :-)
- Ukončené středoškolské vzdělání.
Co za to nabízíme?
- Práci v přátelském malém kolektivu mladých lidí, nečekej atmosféru jako v „korporátu“.
- Práci ve stabilní firmě, které se daří a roste i během korony či války.
- Práci na hlavní pracovní poměr s nástupním platem 38 000 - 42 000 Kč hrubého na plný úvazek.
- + 2 794Kč měsíčně k platu příspěvek na stravu k platu
- 4 týdny dovolené, + každý půlrok den navíc až do 3 let, po kterých budeš mít 5 týdnů dovolené
- 3 sickdays / ročně
- 2 000 Kč / ročně možnost čerpání na vzdělávaní, knihy, brýle, vitamíny apod.
- Pravidelné finanční bonusy – firma se s tebou podělí o úspěchy.
- Flexibilní pracovní doba ideálně od 9:30 do 18 hodin, žádné víkendy,
- Možnost naučit se mnoho o kávě a vyzkoušet množství příprav a výrobku, které nemají ani ledajaké kavárny.
- Výborná dostupnost, práce v centru Prahy, v příjemné lokalitě Vinohrad.
- Neomezené zdroje čerstvé kávy k práci a velkoobchodní ceny na všechny naše produkty. Pravidelné firemní večeře apod.
Máš zájem?
Super! Napiš nám na [email protected] pár vět o tom, proč chceš u nás pracovat a připoj svůj životopis s aktuální fotografií a datem narození. Nástup možný od 1. 6. 2023.